Regulamin sklepu internetowego xgamecenter.pl

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.xgamecenter.pl prowadzony jest przez firmę:
    xGameCenter Piotr Chałuda
    ul. Bandrowskiego 1A, 41-300 Dąbrowa Górnicza
    NIP: 6292386391
    REGON: 241875973
    E-mail: biuro [małpa] xgamecenter.pl
    Telefon: +48 502 996 141
  2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, w tym zasady składania zamówień, płatności, dostawy, odstąpienia od umowy oraz składania reklamacji.
  3. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą środków porozumiewania się na odległość, takich jak e-mail i telefon.

§2 Definicje

  • Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.xgamecenter.pl
  • Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupów w Sklepie
  • Sprzedawca – właściciel sklepu internetowego
  • Produkt – rzecz ruchoma dostępna w sklepie internetowym będąca przedmiotem umowy sprzedaży
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży

§3 Warunki korzystania ze sklepu

  1. Warunkiem korzystania ze sklepu jest akceptacja niniejszego regulaminu.
  2. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych przy składaniu zamówienia.
  3. Sklep realizuje zamówienia na terytorium Polski (inne kraje – po wcześniejszym ustaleniu).

§4 Składanie zamówień

  1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk „Zamówienie”. Możliwy jest wyłącznie zakup po wcześniejszym zarejestrowaniu swojego konta.
  2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie wysłane potwierdzenie złożonego zamówienia.
  3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15:00, w soboty, niedzielę oraz święta – będą realizowane następnego dnia roboczego.
  4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma xGameCenter zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  5. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (brak lub niepoprawny numer telefonu) będą wstrzymane aż do uzyskania poprawnych danych.
  6. Firma xGameCenter zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

§5 Ceny i płatności

  1. Ceny produktów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  2. Klient może dokonać płatności w następujący sposób:
    • Przelew bankowy tradycyjny
    • Przelewy24
    • Gotówką przy odbiorze (jeśli dostępne)
  3. Firma xGameCenter wystawia paragon fiskalny lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z numerem NIP.

§6 Dostawa

  1. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub paczkomatów InPost.
  2. Koszt dostawy podany jest podczas składania zamówienia.
  3. Czas realizacji zamówienia wynosi zwykle 24 godziny, o ile opis produktu nie stanowi inaczej.
  4. Istnieje możliwość odbioru towaru w siedzibach sklepu (po wybraniu odpowiedniej opcji dostawy). Towary można odebrać w sklepach xGameCenter, mieszczących się w:
    • Dąbrowie Górniczej przy ulicy Bandrowskiego 1A
    • Katowicach w Centrum Handlowym SuperSam przy ulicy Piotra Skargi 6A

§7 Odstąpienie od umowy

  1. Prawo odstąpienia od umowy przez konsumenta
    • a) Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
    • b) W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien złożyć jednoznaczne oświadczenie (np. przesyłając wiadomość e-mail na adres: biuro [małpa] xgamecenter.pl) lub skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie sklepu.
    • c) Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Skutki odstąpienia od umowy
    • a) W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez Sklep), nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
    • b) Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu.
    • c) Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
  3. Zwrot towaru
    • a) Klient powinien zwrócić towar na adres siedziby Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy.
    • b) Koszt bezpośredni zwrotu towaru ponosi Klient.
    • c) Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Wyjątki od prawa odstąpienia
    • Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje m.in. w przypadku:
      • produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
      • nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
      • usług, które zostały w pełni wykonane za zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
      • towarów spersonalizowanych, wykonanych na indywidualne zamówienie Klienta.

§8 Reklamacje i gwarancje

  1. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową
    • a) Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową.
    • b) Reklamacje można składać drogą elektroniczną na adres: biuro [małpa] xgamecenter.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
    • c) W reklamacji należy zawrzeć:
      • imię i nazwisko Klienta,
      • numer zamówienia,
      • opis wady towaru,
      • datę wystąpienia niezgodności,
      • preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji (naprawa, wymiana, zwrot).
        Zaleca się dołączenie zdjęć lub filmu prezentującego wadę oraz dowodu zakupu (paragon lub faktura).
  2. Termin rozpatrzenia reklamacji
    • Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że reklamacja została uznana.
  3. Gwarancja producenta
    • a) Niektóre produkty dostępne w sklepie mogą być objęte gwarancją producenta.
    • b) Informacja o objęciu towaru gwarancją znajduje się w opisie produktu lub w dokumentacji dołączonej do produktu.
    • c) W przypadku produktów objętych gwarancją producenta, roszczenia z tytułu gwarancji należy kierować zgodnie z warunkami określonymi w karcie gwarancyjnej.
  4. Zwrot reklamowanego towaru
    • a) W przypadku uznania reklamacji, Klient może zostać poproszony o odesłanie produktu na adres siedziby firmy, tj. xGameCenter, ul. Bandrowskiego 1A, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
    • b) Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Sprzedawca, o ile reklamacja zostanie uznana za zasadną.
    • c) W przypadku odrzucenia reklamacji, koszt przesyłki zwrotnej do Klienta ponosi Klient.
  5. Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów
    • Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
    • zwrócenia się do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów,
    • złożenia wniosku o mediację do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej,
    • skorzystania z platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr

§9 Ochrona danych osobowych

  1. Administrator danych osobowych
    Administratorem danych osobowych Klientów sklepu internetowego xgamecenter.pl jest:
    xGameCenter Piotr Chałuda
    ul. Bandrowskiego 1A, 41-300 Dąbrowa Górnicza
    NIP: 6292386391
    adres e-mail: biuro [małpa] xgamecenter.pl
  2. Cel i podstawa przetwarzania danych
    Dane osobowe Klientów są przetwarzane w następujących celach:
    • realizacji zamówień (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • obsługi reklamacji i zwrotów (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
    • kontaktu z Klientem w sprawie realizacji zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO),
    • prowadzenia konta Klienta (jeśli takie zostało założone) (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • przesyłania informacji marketingowych (za zgodą) (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    • wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (np. wynikających z przepisów podatkowych).
  3. Odbiorcy danych
    Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Administratora, w szczególności:
    • firmom kurierskim i operatorom paczkomatów (w celu realizacji dostawy),
    • operatorom płatności online,
    • firmie księgowej,
    • dostawcom usług IT i hostingu – wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania.
  4. Okres przechowywania danych
    Dane osobowe są przechowywane przez okres:
    • niezbędny do realizacji zamówienia i rozliczenia transakcji,
    • wymagany przepisami prawa (np. ustawy o rachunkowości),
    • do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie (w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody).
  5. Prawa osoby, której dane dotyczą
    Klient ma prawo do:
    • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    • sprostowania (poprawienia) danych,
    • usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) – w przypadkach przewidzianych prawem,
    • ograniczenia przetwarzania danych,
    • przenoszenia danych,
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
    • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem),
    • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  6. Dobrowolność podania danych
    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji zamówienia lub skorzystania z niektórych funkcji sklepu (np. założenie konta Klienta).

§10 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie sklepu.
  2. W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie z ważnych przyczyn.

0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyIdź do sklepu