Najczęściej kupowane

Nowe produkty

Ostatnio przeglądane

Śledź nas na Facebooku

Nowy Portal Knights ENG [PS4] NOWA Zobacz większe

Portal Knights ENG [PS4] NOWA

PS4 ENG Portal Knights

Portal Knights to gra RPG opracowana z myślą o pecetach i konsoli PlayStation 4. Produkcja stanowi skrzyżowanie typowych dla swojego gatunku elementów, takich jak eksplorowanie świata, wypełnianie zadań, rozwijanie bohatera czy walka, z rozbudowaną sandboksową mechaniką konstruowania budynków i przedmiotów.

Więcej szczegółów

4 Przedmioty

Produkty dostępne w naszych sklepach:

Dąbrowa Górnicza - 2
Jaworzno - 1
Katowice - 1

139,00 zł

Więcej informacji

Chciałbyś wymienić tę grę na swoją?

Masz więcej gier które chcesz sprzedać lub zamienić? Napisz do nas wiadomość i zaproponuj wymianę!

wymiana i sprzedaż gier w xGameCenter

 

Stan gry:

ograniczenia wiekowe

Dowiedz się więcej

Wersja językowa gry:

angielska wersja jezykowa

Angielska

Ograniczenia wiekowe:

ograniczenia wiekowe

Dowiedz się więcej

Portal Knights to wydana na platformę PlayStation 4 gra fantasy, która łączy mechanizmy gatunku RPG z elementami i stylistyką sandboksowych produkcji pokroju Minecrafta. Projekt opracowało studio Keen Games, czyli autorzy Sacred 3.

Gra przenosi nas do zbudowanej z klocków krainy fantasy, w skład której wchodzą dziesiątki wysp połączonych magicznymi portalami. Przed wiekami świat ten został rozdarty na kawałki i głównym zadaniem gracza jest znalezienie sposobu na jego scalenie. Fabuła odgrywa w tej grze stosunkowo niewielką rolę i stanowi głównie pretekst do zabawy.

Wydane na platformę PlayStation 4 Portal Knights należy do gatunku RPG akcji i jak w większości produkcji tego typu przed rozpoczęciem przygód musimy wykreować bohatera. Dokonując tego ustalamy jego płeć, wygląd oraz przede wszystkim wybieramy spośród trzech profesji – wojownika, maga i zwiadowcy. Bogaty wybór zdolności oraz ekwipunku pozwala nam potem mocniej dopasować postać do indywidualnego stylu rozgrywki.

W trakcie przygód musimy eksplorować krainy i zlokalizowane na ich terenach lochy, wypełniać zadania, rozwijać postać oraz walczyć z wrogami. System walki jest mocno zręcznościowy i poza potyczkami ze standardowymi nieprzyjaciółmi czekają nas także starcia z potężnymi bossami.

Do tego wszystkiego dochodzi aspekt budowniczy, typowy dla sandboksów w stylu Minecrafta. W jego ramach gromadzimy surowce, a potem wykorzystujemy je do konstruowania nowych przedmiotów. System craftingu pozwala na wytworzenie ponad setki różnych obiektów. Nie zabrakło także możliwości stawiania własnych budynków.

Wszystkie mapy generowane są losowo. Gracz może bawić się samotnie lub z maksymalnie trzema towarzyszami w trybie kooperacyjnym.

 

 

Opis oraz zdjęcia produktu dzięki portalowi gryonline.pl